ریزورت پوکت قبرس شمالی

  • شروع قیمت 104,500پوند

توضیحات

پروژه شهرکی آرام پوکت قبرس شمالی به تازگی در منطقه اسن تپه قبرس شمالی معرفی شده است. پوکت قبرس شمالی یک ریزورت مسکونی برای سبک زندگی سلامت و پر از آرامش است. کلیه طرح های داخلی و خارجی مجموعه گواهی بر این موضوع می باشد.

از استخر ها و دریاچه های آرامش بخش این پروژه تا محوطه سازی سرسبز و منظره بی نظیر آن برای یک زندگی آرام و سلامت طراحی شده اند. در ریزورت سلامت پوکت واحدها به نوع A، B و C تقسیم می شوند.

نوع A دارای واحدهای یک خوابه گاردن و دو خوابه پنت هاوس لافت هستند. کلیه واحدهای نوع B به صورت استودیوهای گاردن و پنت هاوس هستند. اما با خرید واحدهای کنار یکدیگر یا روی هم قرار گرفته، امکان ایجاد واحدهای یک، دو، سه و چهار خوابه نیز در این بخش وجود دارد.

نوع C واحدهای نیمه ویلایی سه خوابه و استخردار می‌باشند. در این واحدهای زیبا و آرامش بخش امکان ایجاد گاردن های Zen نیز مهیاست. منظره این واحدهای دلنواز بدون شک آرامش درونی شما را افزایش خواهند بخشید.

در کنار کلیه واحدهای پوکت قبرس شمالی در منطقه اسن تپه، سه واحد ویلایی مستقل نیز وجود دارد. منظره ابدی و بی انتهای دریا و غروب آفتاب مدیترانه از جذابیت‌های این ویلاهای خاص است. اما با توجه به شرایط و کیفیت بسیار عالی این سه ویلای مستقل، هر سه واحد آن به سرعت به فروش رفته است.

در مجموع دارای ۶۵۵ واحد مسکونی:

  • ۳۶۸ واحد استودیوی گاردن و پنت هاوس
  • ۱۳۶ واحد یک خوابه گاردن
  • ۱۳۶ واحد دو خوابه لافت پنت هاوس
  • ۱۲ ویلای نیمه مستقل سه خوابه
  • ۳ واحد ویلایی مستقل

یکی از ویژگی‌های خوب در پروژه ریزورت پوکت قبرس شمالی، زمین شیبدار آن است. همین امر باعث می‌شود تا کلیه واحدها در این پروژه منظره دریا را در خانه خود داشته باشند. همچنین در جای جای این پروژه، در مسیر دریاچه‌ها، آبشارهای زیبایی نیز به وجود می‌آیند که به جذابیت پروژه می‌افزایند.

شرکت سازنده پروژه پوکت قبرس شمالی به ساخت با کیفیت و پروژه‌های خاص معروف است. مطمئنا اگر کمی با شرکت‌های ساخت و ساز در قبرس شمالی آشنایی داشته باشید، از اسم پروژه پوکت متوجه شده‌اید که شرکت سازنده آن پروژه‌های مشهوری را مانند باهاماس، هاوایی، بابیلون و مالدیوز در رزومه کاری خود ثبت کرده است. کلیه این پروژه‌های خاص برای مشتریان و خریداران خود سودآوری بسیار بالایی به همراه داشته اند.

شرکت سازنده پروژه ریزورت پوکت قبرس شمالی در کلیه پروژه‌های خود امکانات رفاهی متعددی را ارائه می‌دهد. این امکانات هم زندگی و هم گذران تعطیلات را در این مکان بسیار دلنشین‌تر می‌کند. به علاوه خدمات پس از فروش و سیستم مدیریت ملک بسیار کاملی نیز از سوی شرکت سازنده ارائه می‌گردد، تا ملک شما همیشه در وضعیت مناسب قرار داشته باشد و سرمایه شما حفظ شده و ارتقا یابد. از سوی دیگر کلیه ساکنین و خریداران پروژه‌های این شرکت می‌توانند از کلیه امکانات دیگر پروژه‌ نیز استفاده نمایند.

سرمایه گذاری خرید ملک و خانه‌های مسافرتی در پروژه‌ای مانند ریزورت پوکت قبرس شمالی یک انتخاب بسیار پرسود است. شرایط پیش خرید این پروژه به صورت اقساط بلند مدت و بدون بهره تا زمان تحویل کلید می‌باشد. همچنین پس از واریز پیش پرداخت اولیه و امضای قرارداد، تاریخ اولین قسط خانه رویایی شما مارچ ۲۰۲۴ خواهد بود. این امر خود یکی از نکات ویژه و مثبت سرمایه گذاری بر روی این پروژه پر امکانات و قوی است.

جزئیات

بروزرسانی شده در خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ در ۳:۴۴ ب.ظ
  • کد ملک: TC-003
  • قیمت: شروع قیمت 104,500پوند
  • وضعیت ملک: برای فروش

پلان ها

image

توضیحات:
استودیوی گاردن و پنت هاوس

image

توضیحات:
یک خوابه گاردن ۵۰ مترمربع فضای سرپوشیده ۱۰ مترمربع تراس ۶۰ مترمربع کل فضای قابل استفاده

image

توضیحات:
دو خوابه لافت پنت هاوس ۷۵ مترمربع فضای سرپوشیده ۱۰ مترمربع تراس ۵۰ مترمربع روف تراس ۱۳۵ مترمربع کل فضای قابل استفاده

image

توضیحات:
نیم مستقل سه خوابه ۹۳ مترمربع فضای سرپوشیده ۲۲ مترمربع تراس ۳۸ مترمربع استخر اختصاصی ۹۳ مترمربع روف تراس

اطلاعات تماس

مشاهده املاک
mainadman
  • mainadman

پرسش در مورد این ملک

املاک مشابه

مقایسه املاک

مقایسه
mainadman
  • mainadman