کورت یارد پلاتینیوم

  • شروع قیمت 95,000پوند

توضیحات

پروژه کورت یارد پلاتینیوم با پیشینه درخشان شرکت سازنده خود در موضوع ساخت خانه‌هایی با کانسپت تفریحی مسافرتی، یک گزینه مناسب به عنوان پروژه سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی است. پیش‌تر در قبرس شمالی، منطقه لانگ بیچ، پروژه کورت یارد ساخته شد و با توجه به امکانات بسیار کامل و عالی خود با استقبال بسیار بالایی از سرمایه گذاران رو به رو شد. این پروژه در حال حاضر خود میتواد به عنوان یک برند موفق در زمینه خانه‌های مسافرتی در قبرس شمالی باشد و طرفداران بسیار زیادی نیز داد. 

وقتی با این ذهنیت با پروژه کورت یارد پلاتینیوم آشنا شویم، بهتر میتوانیم به مزیت‌های سرمایه گذاری در این پروژه جذاب پی ببریم. برای آنکه یک پروژه سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی تبدیل به یک گزینه مناسب شود باید چندین فاکتور داشته باشد: محل قرارگیری پروژه در یک منطقه با رشد بالا که سود سرمایه گذاری شما را تضمین کند، استفاده از متریال با کیفیت در ساخت، طراحی کاربردی و فکر شده پروژه، امکانات رفاهی و تفریحی کامل، سابقه خوب شرکت سازنده و بسیاری موارد دیگر. 

خبر خوب اینکه پروژه کورت یارد پلاتینیوم کلیه این موارد را داراست. محل قرارگیری این پروژه در منطقه بواز اسکله قبرس شمالی و تنها در ۶۰۰ متری ساحل دریای مدیترانه می‌باشد. این پروژه سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی، امکانات بسیار مطلوبی به ساکنین خود ارائه میدهد که زندگی روزمره شما را تبدیل به یک مسافرت دلپذیر دائمی می‌کند. از جمله این امکانات میتوان به استخر، رستوران و کافه، زمین بازی، باشگاه، مرکز اسپا، حمام ترکی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. لیست کاملی از امکانات پروژه در بخش امکانات همین صفحه ارائه شده است. 

واحدهای پروژه:

کورت یارد پلاتینیوم دارای واحدهای استودیو، یک خوابه فلت و دوبلکس، دو خوابه دوبلکس و سه خوابه فلت و دوبلکس می‌باشد. همچنین کلیه واحدها به صورت انتخاب‌های گاردن و روف تاپ خواهند بود. در مجموع اگر از بالا به پلان کلی این پروژه سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که پروژه دارای سه بخش، چندین استخر مشترک، زمین تنیس و بسکتبال، محوطه پیک نیک و بسیاری موارد دیگر است. این امر علاوه بر یک منظره زیبا در کل پروژه، محیط‌های اجتماعی و شاد بسیار وسیعی را به وجود خواهد آورد تا گذران زمان در آن هر چه دلنشین‌تر باشد. 

کورت یارد پلاتینیوم به عنوان یک پروژه سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی دسترسی بسیار خوبی به بیمارستان، مکان‌های تفریحی و بسیاری مکان‌های توریستی دارد. در این پروژه شما فقط یک محیط برای زندگی نمیخرید، بلکه بر روی فاکتورهای بسیار قوی سرمایه گذاری می‌کنید. شما می‌توانید در عین حال که از زندگی روزمره خود در یک خانه با کانسپت خانه‌های مسافرتی لذت میبرید، سود و بازگشت سرمایه نیز داشته باشید. 

مشاورین سرمایه گذاری آرتان، با دقت بالا این پروژه و مزیت‌های آن را مورد بررسی قرار داده‌اند و شما تنها یک تماس برای دریافت مشاوره رایگان و مناسب با اهداف خود با تیم ما فاصله دارید. پس برای دریافت اطلاعات کامل‌تر همین حالا با ما تماس بگیرید. 

جزئیات

بروزرسانی شده در خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ در ۱:۱۸ ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت 95,000پوند
  • وضعیت ملک: برای فروش

پلان ها

image

توضیحات:
فضای زندگی ۳۶ مترمربع بالکن ۷ مترمربع

image

توضیحات:
فضای زندگی ۶۱ مترمربع بالکن ۱۲ مترمربع

image

توضیحات:
فضای زندگی سرپوشیده ۵۵ مترمربع بالکن ۷ مترمربع

image

توضیحات:
فضای زندگی سرپوشیده ۹۰ مترمربع بالکن ۱۲ مترمربع

image

توضیحات:
فضای زندگی ۱۳۵ مترمربع تراس ۸ مترمربع

image

توضیحات:
فضای زندگی سرپوشیده ۱۴۵ مترمربع بالکن ۱۰ مترمربع

اطلاعات تماس

مشاهده املاک
mainadman
  • mainadman

پرسش در مورد این ملک

املاک مشابه

مقایسه املاک

مقایسه
mainadman
  • mainadman